"Jeszcze tylko jeden cukierek, to przecież nie zrobi różnicy, a na pewno nie zaszkodzi. Poćwiczę to spalę!" - z pewnością niejeden raz tłumaczyłaś sobie w ten sposób niepohamowaną chęć do podjadania słodyczy czy innych tuczących potraw. Nie oszukujmy się – ile pań tak naprawdę po solidnym posiłku założyło dresowe spodnie i ćwiczyło? Efekty podjadania kalorycznych posiłków widać najlepiej wówczas, gdy przymierzamy odzież z poprzedniego sezonu. Bywa tak, że nagle zdarza się okazja, która wymaga założenia ciuszka, którego nie miałyśmy na sobie od dawna – żakietu, spódnicy czy bluzki. Prewencyjnie zakładasz ciuszek, chcąc zobaczyć czy nadal wyglądasz w nim tak dobrze jak kiedyś. W tym momencie najczęściej dopada cię panika – to, że nie wyglądasz w nim jak dawniej, to mało powiedziane. Wyglądasz tak, że nie ma mowy, byś wyszła w nim z domu! Co zrobić w sytuacji, kiedy nie masz wyjścia i za kilka dni musisz założyć na siebie właśnie tę rzecz? Poznaj metody na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej!


Spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha

Najczęściej ulubione łakocie nie "idą" niestety w biust, tak jak pobożnie sobie tego życzymy, a odkładają się w postaci fałdek i oponek na brzuchu. To właśnie ta część ciała sprawia nam najwięcej kłopotów – niby najłatwiej zadbać właśnie o brzuch, bowiem wystarczy codziennie robić kilkanaście skłonów i brzuszków, jednak najczęściej zwycięża wewnętrzny leń, który podpowiada, że lepszym pomysłem będzie położenie się na kanapie przed telewizorem w towarzystwie kolejnej smacznej przekąski. Tak więc ćwiczenia odkładamy w nieskończoność, zaś efekty zamiłowania do podjadania zauważamy dopiero wtedy, kiedy nie da się ich zamaskować.


W jaki sposób najszybciej możesz pozbyć się niechcianej tkanki tłuszczowej z brzucha? Niestety metoda, która pozwalałaby na błyskawiczne zrzucenie "sadełka", nie istnieje – jednak sytuacja podobna do powyższej może zmobilizować cię do ćwiczeń, które wykonywane regularnie uchronią cię przed odkładaniem się nadmiaru tłuszczu w okolicach brzucha. Tłuszcze najefektywniej spalają się podczas ćwiczeń aerobowych – w ich trakcie do organizmu dostarczana jest większa ilość tlenu niż ma on zapotrzebowanie. To właśnie ćwiczenia cardio są najefektywniejsze, jeśli chodzi o redukcję tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia modelujące powinny być jedynie uzupełnieniem treningu cardio, jednak go nie zastąpią. Pomagają one zniwelować negatywne skutki odchudzania. Najważniejszym elementem jest jednak odpowiednia dieta. Dopiero te trzy czynniki połączone razem przyniosą pożądane efekty.


spalanie tkanki tłuszczowej


Szybkie spalanie tkanki tłuszczowej

W sytuacji, kiedy naszą zmorą jest nie tylko odstający brzuszek i wychylające się spod ubrań boczki, a nadmiar tkanki tłuszczowej także w innych partiach ciała, zaś okazja do odsłonięcia ciała nadchodzi wielkimi krokami, chcemy zredukować problem maksymalnie szybko jak się da, a najlepiej pozbyć od razu.


Podobnie jak w przypadku chęci pozbycia się fałdek z brzuszka, najbardziej efektywne okażą się ćwiczenia aerobowe, a więc klasyczny aerobik, pływanie, jogging, jazda na rowerze czy nordic walking. Dzieje się tak dlatego, iż treningi aerobowe wymuszają wzmożoną pracę serca, co z kolei prowadzi do przyspieszonej przemiany materii. Pamiętaj więc o odpowiedniej dawce aktywności na co dzień – wówczas problem zbędnego tłuszczyku albo nie będzie w ogóle istniał, albo będzie dużo łatwiejszy do zredukowania.

Metody na szybkie spalenie tkanki tłuszczowej Ocena: 5/5 Ilość głosów: 1