Dietę planowałaś od dłuższego czasu, ale zawsze coś krzyżowało twoje plany? Być może odłożyłabyś odchudzanie na kolejny odległy termin, gdyby nie fakt, że strzała Amora trafiła w twoje serce, a ukochany przygotował na Walentynki wyjątkową niespodziankę. Co robić? Kupić wyszczuplającą bieliznę i najeść się wstydu jak Bridget Jones? A może wypowiedzieć wojnę wadze? Odpowiedź znajdziesz w naszym poradniku. Walentynki na pewno się udadzą!


Jak schudnąć w dwa tygodnie

Dobra wiadomość jest taka, że im więcej masz nadprogramowych kilogramów, tym szybciej schudniesz. Z kolei w przypadku szczuplejszych dziewczyn proces ten trwa nieco dłużej. Brzmi nieco absurdalnie, lecz wspomnianej tezy bronią naukowcy i dietetycy. Obawiasz się, że do Walentynek nic nie zjesz? Spokojnie, głodówki to mit! Rezygnacja z jedzenia przynosi więcej szkody niż korzyści, zatem idealnym miejscem na takie pomysły jest kosz. Wbrew pozorom tylko optymalne posiłki sprzyjają utracie wagi. Zaskoczona i szczęśliwa? Wspaniale! Grunt to pozytywne myślenie.


Podstawą jest nawadnianie organizmu. Pijąc dużo wody – szybciej schudniesz. Zyskają na tym także twoja skóra i włosy. Aby zmniejszyć apetyt, przed każdym posiłkiem wypij szklankę wody z cytryną. Czekając na Walentynki, zadbaj także o stałe pory posiłków oraz ich małe, ale często dostarczane ilości. Upraszczając, nie możesz dopuścić do uczucia głodu. Ale uwaga, nie powinnaś jeść wszystkiego, co wpadnie w ręce. Jeśli chcesz założyć wymarzoną kreację, zapomnij o słodyczach, chipsach, fast foodach, domowych wypiekach, daniach smażonych, sałatkach z majonezami. Pożegnanie z węglowodanami, białym pieczywem, a także tłustym mięsem zaprocentuje smuklejszą talią. Podobnie włączenie w dietę produktów bogatych w błonnik. Specjaliści zalecają wzbogacenie menu o świeże owoce i warzywa, przy czym warto wybierać produkty o niskim indeksie glikemicznym. Bez umiaru możesz natomiast jeść grejpfruty, które to uważane są za naturalnego pogromcę tłuszczu. Owocowe szejki będą twoim sprzymierzeńcem. Jeśli jeszcze zaczniesz ćwiczyć, możesz stracić około 6 kilogramów w 2 tygodnie. Zdążysz, zanim nadejdą Walentynki!


Jak schudnąć w tydzień? Akurat na Walentynki!

Myślisz, że 7 dni nie wystarczy na to, by schudnąć? Mylisz się! Choć utrata wagi to proces długotrwały, w skrajnych przypadkach można zastosować tryb przyspieszony. Masz tylko tydzień, zatem do dzieła. Na początek małą uwagą: jeśli chcesz pożegnać fałdki, bezwzględnie musisz przestrzegać diety.


dieta na Walentynki może byćprosta


Od czego zacząć? Od ograniczenie niezdrowych przekąsek, wyłączenia z jadłospisu cukrów, napojów gazowanych, fast foodów, smażonych potraw, kremów, sosów, żółtych serów, makaronów i białego pieczywa. Pożądane jest nawadnianie organizmu, spożywanie małych porcji posiłków dostarczanie organizmowi węglowodanów, których bogate źródło stanowią płatki owsiane, brązowy ryż oraz pełnoziarniste pieczywo. Nie zapominaj także o białku. Ryby, jaja, czarna fasola, ciecierzyca to produkty w sam raz na dietetyczny posiłek. Staraj się uzupełniać witaminy, spożywając świeże owoce i warzywa. Wysypiaj się. Zarwane nocki niekorzystnie wpływają na cerę i sprzyjają tyciu. Wolisz bardziej radykalne metody? Zupa z kapusty spełni twoje oczekiwania. Każdego dnia spożywasz posiłek na bazie wspomnianego warzywa i chudniesz. Fankami takiej kuracji są celebrytki zza oceanu. Twierdzą one, że w tydzień straciły nawet 9 kg. Pamiętaj jednak, że diety dające błyskawiczne efekty bywają szkodliwe dla zdrowia. W drodze wyjątku, na Walentynki, możesz objadać się kapuścianą zupą przez 7 dni. Nie dłużej.


Czy da się schudnąć na Walentynki bez diety?

A co, jeśli nie masz ochoty na dietę, na samą myśl o rezygnacji z posiłku dostajesz dreszczy? Wtedy także możesz schudnąć. Wystarczy, że wykreślisz z jadłospisu wszelkie niezdrowe przysmaki, batoniki z delikatesów zastąpisz produktami bio i koktajlami owocowymi, schabowego gotowanym mięskiem, a majonez i sosy oliwą z oliwek. Ponadto wprowadź do menu pełnoziarniste pieczywo, produkty bogate w błonnik oraz surowe warzywa. Na tym jednak nie koniec. Jeśli pragniesz pozbyć się tłuszczyku bez wyrzeczeń, wymień talerz na talerzyk, dzięki temu zmniejszysz porcje posiłków. Możliwie często jedz w towarzystwie ukochanego – badania dowiodły, że towarzystwo mężczyzny hamuje apetyt kobiety. Nie tylko na Walentynki! Warto również wymienić mały widelec na nieco większy. Według uczonych osoby, które tak uczyniły, jadły znacznie mniej. Czytaj etykiety produktów, a ograniczysz ilość spożywanych tłuszczów i chemicznych dodatków. Przed każdym posiłkiem pij szklankę wody i gotuj w domu. Dania w restauracjach są pyszne, lecz bogate w sól, cukier, tłuszcze, a te składniki zdecydowanie nie służą smukłej sylwetce. Nawet jeśli nie masz zbyt wiele czasu, staraj się przygotować coś dietetycznego. I pamiętaj, że jedzenie powinno być przyjemnością. Komponuj smaki tak, aby nie kojarzyły się z wyrzeczeniem ani postem. Ponadto dużo ćwicz. Ruch jest sprzymierzeńcem odchudzania. Bieganie, skakanka, brzuszki, przysiady, spacery – to wszystko pomoże ci odzyskać szczupłą, zgrabną sylwetkę na Walentynki.

Szczupła sylwetka – prezent na Walentynki Ocena: 5/5 Ilość głosów: 1