Idzie wiosna. Czas przyjrzeć się swojej figurze po zimie. Z pewnością tu i ówdzie pojawiło się więcej tłuszczyku. Skóra nie jest taka jędrna i promienna jak latem – wypadałoby coś z tym zrobić. A może by tak postawić na koktajle?


Z wiosną w stronę lata

Wraz z końcem zimy dni stają się coraz dłuższe i coraz cieplejsze. Coraz mniej ubrań na siebie zakładamy i zaczynamy pokazywać coraz więcej. No i zaczynamy dostrzegać pozimowe mankamenty. Co z nimi zrobić? Możemy przejść na szybką, drastyczną dietę. Ale ona da nam efekt na chwilę i nie do końca taki, jak byśmy chciały. Kilogramy może i zrzucimy, ale pojawi się do tego cellulit lub wisząca skóra. Poza tym stracimy energię, a tej na wiosnę potrzeba nam szczególnie. No i skóra stanie się szara, bo zabraknie jej cennych witamin i składników mineralnych.


Wykorzystaj moc koktajlu

Odpowiednio skomponowany z pewnością pomoże ci poradzić sobie ze wszystkimi objawami „zimowego snu”, w jakie zapadł twój organizm. Niskokaloryczne koktajle bogate w błonnik zawarty między innymi w świeżych owocach i warzywach to koktajle odchudzające. Zastępując na przykład przekąski, czy stając się głównym elementem śniadania, z pewnością pomogą ci ograniczyć kaloryczność, pobudzą skutecznie twój metabolizm i zapewnią poczucie sytości. Co więcej, zawarte w nich witaminy i minerały dodadzą ci energii i zadbają o promienny wygląd skóry. Zgrabna sylwetka, silny organizm pełen życiowej energii i piękna skóra – to wszystko dzięki koktajlom.


Hiszpańskie gazpacho jako koktajl

Skuteczne koktajle odchudzające? Przepisy na nie mogą cię zaskoczyć. A na pewno ten, który proponuje ci na śniadanie hiszpańską zupę. Gazpacho bowiem przygotowywane jest w Hiszpanii od wieków i podawane tam właśnie w formie zupy. Ty wykorzystaj je jako zdrowy i pyszny koktajl. Do jego przygotowania potrzebować będziesz pomidorów (około 1 kg), zielonego ogórka (ważącego ok. 200 g), czerwonej papryki (400 g), czerwonej cebuli (ok. 50 g) oraz papryczki chili, czosnku, natki pietruszki, a także oliwy i odrobiny soli do smaku. Różne przepisy podają nieco różne proporcje warzyw. Z czasem wypracujesz takie, które tobie smakowo będą najlepiej odpowiadać. Gdy składniki będą już gotowe, wystarczy, że dokładnie je zmiksujesz.


koktajl


Ogórkowe szaleństwo

Ogórek – to niepozorne warzywo jest prawdziwym bogactwem witamin i składników mineralnych. A w połączeniu z naturalnym kefirem i posiekaną natką pietruszki – staje się cudownym antidotum na problemy ze zbyt wolnym metabolizmem i problemami starzenia skóry. Wszystkie składniki wystarczy ze sobą połączyć i dokładnie zblendować. Możesz też dla wyostrzenia smaku, jeszcze lepszego podkręcenia metabolizmu oraz wzmocnienia układu odpornościowego dodać czosnek, lub odrobinę chili.


Truskawka w koktajlowej odsłonie

Zapewne uwielbiasz ją w postaci surowej. Dlaczego więc nie miałabyś wypróbować jej jako składnika koktajlu? Jeśli interesują cię skuteczne odchudzające koktajle, w sezonie postaw na truskawkę. Najlepiej komponuje się ona z jogurtem naturalnym w proporcji 150 g jogurtu + 50 g truskawek. A do tego, jeśli lubisz i nie jesteś uczulona, migdały i odrobina siemienia lnianego.


Jagoda i borówka

Te dwa owoce również uwielbiają kąpiel w naturalnym jogurcie. I również są niezwykle zdrowe, a do tego pomagają redukować tkankę tłuszczową poprzez regulację pracy jelit, eliminację zaparć i skuteczną detoksykację organizmu. Co więcej, oba działają na organizm uspokajająco. A im mniej stresu w organizmie, tym metabolizm lepiej pracuje. Jak je przygotować? Można razem, a można osobno. Wystarczy zmiksować je z jogurtem naturalnym, dodając ewentualnie odrobinę kiełków czy pszenicznych zarodków.


Świeże i owoce i warzywa, jeśli dostarczysz je w formie koktajlu, nie tylko pomogą ci odzyskać zgrabną figurę, ale też zadbają o optymalny poziom wody w organizmie. Szybo poczujesz się pełna energii, a twoja skóra wprost będzie promienieć.

Wiosenne koktajle. Sposób na zgrabną sylwetkę Ocena: 5/5 Ilość głosów: 1