Podstawowym i bardzo ważnym posiłkiem jest śniadanie, jednakże w dobie nieustannego pośpiechu wiele osób nie znajduje czasu na ten posiłek lub zjada śniadanie pośpiesznie, nierzadko ograniczając się do filiżanki kawy. Efektem nieprawidłowych nawyków żywieniowych jest nadwaga, a nawet otyłość. Chcąc pozbyć się nadprogramowych kilogramów, konieczna okazuje się dieta oraz aktywność fizyczna. Dla osób cierpiących na notoryczny brak czasu i zapracowanych, stworzona została dieta z Wall Street Heather Bauer.


Na czym polega dieta z Wall Street Heather Bauer?

Dieta z Wall Street Heather Bauer to dieta adresowana przede wszystkim dla osób, które chcą podjąć walkę z nadwagą, jednak nie mają wystarczająco dużo czasu, by przygotować zdrowy posiłek, licząc przy tym kalorie. Są to osoby żywiące się najczęściej w publicznych punktach gastronomicznych.


Dieta z Wall Street zawiera wskazówki, jakie produkty i potrawy można jeść, a czego należy unikać. Dzięki tej alternatywie bez problemu można zrzucić zbędne kilogramy, jedząc posiłki poza domem.


Jak wiadomo, najważniejszym posiłkiem jest śniadanie, które powinno dostarczyć energii na cały dzień. Wbrew pozorom, nie musi to być posiłek wysokokaloryczny i niekoniecznie trzeba zjadać go w domu – śniadanie można spożyć także bezpośrednio po dotarciu do firmy. Należy pamiętać, że śniadanie powinno być bogate w węglowodany, witaminy, sole mineralne i wapń.


Pora obiadowa to czas na lunch. Wiele osób odruchowo sięga po słodycze lub zakupione w kiosku kanapki. Jest to kolosalny błąd, którego ceną są dodatkowe kilogramy. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest lekki lunch w postaci dietetycznej i jednocześnie sycącej sałatki z tuńczykiem, kurczakiem lub indykiem, aczkolwiek bez sosów majonezowych. Można także zjeść chudą zupę z mięsem drobiowym, koniecznie bez śmietany.


Równie ważna jest kolacja, najczęściej zjadana w domu. Wiele osób zjada niezdrowe produkty, unikając tym samym czasochłonnego przygotowania posiłku. Jeśli wiesz, że brak czasu utrudni ci samodzielne przygotowanie posiłku, zaopatrz się w lekkostrawne mrożonki, które w krótkim czasie odgrzejesz w mikrofalówce lub piekarniku.


Pomiędzy posiłkami można zjadać przekąski w postaci owoców, niskotłuszczowych jogurtów lub chudych serów.


dieta z Wall Street


Co najlepiej jeść poza domem?

Służbowa kolacja lub lunch, delegacja, spotkanie biznesowe – to tylko niektóre sytuacje, w których jedzenie poza domem staje się koniecznością.


W tej sytuacji dieta z Wall Street okazuje się najlepszym rozwiązaniem. Podczas służbowych wyjazdów należy zadbać o regularne i racjonalne odżywianie, długie przerwy pomiędzy posiłkami nie sprzyjają odchudzaniu. Optymalnym i wygodnym rozwiązaniem okaże się w tej sytuacji batonik energetyczny, kawałek sera, owoce, sałatki lub soki owocowo-warzywne. Zdecydowanie nie należy zjadać słodyczy, które w rzeczywistości dostarczają wyłącznie pustych kalorii.


Podczas pobytu w hotelu bardzo ostrożnie należy traktować minibarek serwujący przeróżne alkohole – w przypadku osób odchudzających się, alkohol jest wrogiem numer jeden.


Ostrożność należy także zachować podczas służbowych lunchów i biznesowych kolacji. Często podczas tego typu spotkań serwowane są kaloryczne, niezdrowe posiłki. Jeśli jest to lunch w restauracji, warto wcześniej zapoznać się z menu placówki i zamówić lekki i jednocześnie smaczny posiłek. W przypadku bufetu szwedzkiego konieczne jest użycie siły woli, która pozwoli zrezygnować z potraw kalorycznych i wybrać wyłącznie te, które są smaczne, zdrowe i dietetyczne.

Zdrowa i bezpieczna dieta dla pracoholików Ocena: 5/5 Ilość głosów: 1