Przyjemny poranek - czy to w ogóle możliwe? Kto z nas lubi wstawać? I to w dodatku bardzo wcześnie wstawać? Oczywiście dzielimy się na tzw. skowronki i sowy. Tym pierwszym wczesne wstawanie przychodzi znacznie łatwiej. No, ale chyba dla nikogo nie jest to główną atrakcją dnia. Dlatego proponujemy wam sposoby, jak chociaż trochę uprzyjemnić znienawidzone poranki.


Kawa

To już tradycja. Poranek bez kawy to niewyobrażalne dla wielu z nas. Jednak najlepiej nie sięgać po nią dzień w dzień, gdyż bardzo łatwo można się od niej uzależnić, a co gorsza sprawić, że nie będzie się już odczuwać jej pobudzającego działania. Jeżeli musicie pić kawę codziennie, zróbcie sobie od czasu do czasu dwutygodniowy odwyk od niej, a po tym czasie znów będzie miała moc stawiania was na nogi. Jednak kawa nie jest wcale niezdrowa. Jedna filiżanka kawy dziennie zmniejsza ryzyko cukrzycy, raka wątrobymarskości wątroby oraz choroby wieńcowej. Tak więc można połączyć przyjemne z pożytecznym. W dodatku dla kobiet odchudzających się mamy dobrą wiadomość – kofeina zawarta w kawie przyśpiesza spalanie tłuszczu i przemianę materii. Jednak zaleca się pić kawę bez cukru i najlepiej również bez mleka, jeżeli zależy nam na pobudzających i odchudzających właściwościach kawy.


Woda z cytryną

To świetny prozdrowotny napój, który powinien stawiać nas na nogi każdego dnia. Oprócz sporej dawki witaminy C, która jest doskonałym antyoksydantem, taka mikstura ma moc oczyszczania organizmu z toksyn i przyśpieszania przemiany materii. Wypijanie szklanki takiego napoju rano, pół godziny przed śniadaniem może pomóc skutecznie hamować głód za dnia. Wpływa na poprawę cery, sylwetki, a także humoru, dając nam pozytywną energię.


przyjemny poranek


Ulubiona muzyka

O ile znienawidzona muzyka z rana szczególnie nas drażni – to ta, którą uwielbiamy, może nas szczególnie cieszyć i odmienić nasz poranek na lepszy. Pozytywne nastrojenie się na cały dzień to podstawa. A cóż nastraja nas lepiej niż muzyka?


Aktywny poranek

Okej, nie wszyscy lubią z samego rana ćwiczyć na siłowni albo biegać, kiedy jeszcze przymrozek na dworze. Jednak kilka skłonów, mini rozciąganie czy spacer do pracy wyłącznie dobrze nam zrobią. Jeżeli efektywniej ćwiczysz wieczorem, nie zmuszaj się do intensywnych treningów z rana. Ale unikanie jakiejkolwiek aktywności również nie sprzyja radosnemu rozpoczęciu dnia. Kilka skłonów, pajacyków, przysiadów czy choćby spacer zamiast samochodowej przejażdżki naprawdę mogą pozytywnie wpłynąć na twój dzień (nie mówiąc o sylwetce).


Pozytywni ludzie

Choćbyście z całego serca nienawidziły poranków, kiedy na „dzień dobry” dostaniecie buziaka od ukochanego, nie sposób się nie uśmiechnąć. Z kolei nawet najgorsza praca może zyskać, kiedy czeka w niej na ciebie sympatyczna koleżanka, z którą możesz pożartować. Chociaż z rana nie ma się zbytnio ochoty na rozmowy, czasem warto się przełamać. Bo poranne spotkania, rozmowy, żarty, doskonale mogą poprawić nasz humor i sprawić, że poranek już nie będzie taki straszny! :)

Niezawodne sposoby na uprzyjemnienie poranków Ocena: 5/5 Ilość głosów: 1