Mass XXL to suplement diety zaliczany do grona gainerów, który powstał z najlepszej jakości białka serwatkowego oraz węglowodanów o zróżnicowanym tempie wchłaniania. Dodatkowo został  wzbogacony o witaminy, m.in. z grupy B.

 

Co to za preparat?

 

Dzięki niemu możliwe staje się uzupełnienie niezbędnych kalorii, co powoduje, że organizm ma więcej sił i może śmielej poddawać się treningom siłowym, a to przecież w dużym stopniu wpływa na proces budowania masy mięśniowej. Co więcej, działanie Mass XXL powoduje, że można traktować go jako zamiennik posiłku, chociaż koniecznie należy pamiętać, że nie zastąpi on racjonalnej diety.


Skład i prawidłowe dawkowanie


Koniecznie trzeba zwrócić uwagę na składniki, jakie zostały tutaj wykorzystane. To dzięki nim możliwe jest zauważenie efektów po naprawdę krótkim czasie. Są to przede wszystkim węglowodany stanowiące prawie 80% całego produktu, czyli zdecydowaną większość wszystkich składników. Natomiast białko serwatkowe zawarte w suplemencie cechuje się bardzo wysoką wartością biologiczną, co sprawia, że możliwe staje się dostarczenie jeszcze większej ilości niezbędnych makroelementów za pomocą omawianego preparatu. Została tutaj także zawarta spora ilość aminokwasów BCAA i glutaminy, co wykazuje silne działanie antykataboliczne. Dzięki tak dobranym składnikom, a także ich właściwej ilości w dawce preparatu, możliwe staje się dostarczenie organizmowi niezbędnych kalorii. Oczywiście trzeba jeszcze wspomnieć o tym, że w składzie znalazły się witaminy, także te, które są niezbędne do przemian białek i węglowodanów w organizmie – tutaj witaminy z grupy B.


Dawkowanie Mass XXL musi być przede wszystkim systematyczne – bez systematyczności nie można spodziewać się dobrych wyników. Przerywanie kuracji albo realizowanie jej raz na jakiś czas nie będzie w żadnej mierze efektywne, więc trzeba na samym początku przyjąć zasadę regularnego spożywania suplementu diety.



Tak więc jedna porcja preparatu to według producenta 3 miarki, czyli 70 g produktu. Trzeba tę dawkę rozpuścić w 200 ml wody albo mleka i dokładnie wymieszać, np. mikserem. Zaleca się, aby w ciągu dnia przyjmować 1–4 porcji w zależności od potrzeb naszego organizmu. Przekroczenie zalecanego dawkowania może przynieść efekty uboczne, więc lepiej tego nie robić.


Inaczej stosuje się go w dni treningowe, a inaczej w te bez treningu. W tym pierwszym przypadku pierwsza porcja powinna być spożyta rano po przebudzeniu, druga ok. 1,5 godziny po wykonanym treningu, a pozostałe pomiędzy posiłkami. W dni nietreningowe pierwszą porcję przyjmuje się po przebudzeniu, a wszystkie pozostałe pomiędzy posiłkami.


Efekty stosowania

 

Przyrost masy ciała to ten efekt, który jest najbardziej pożądany w przypadku stosowania tego preparatu. Chodzi przecież o to, aby oddziaływać jak najbardziej efektywnie na zwiększanie masy mięśniowej. Wpływ na proces budowania muskulatury to jednak nie jedyny efekt działania Mass XXL. Pojawia się tutaj także możliwość zwiększania ilości kalorii oraz wspomaganie regeneracji po treningu. Dodatek w postaci witamin powoduje, że jego działanie jest jeszcze bardziej kompleksowe.

Mass XXL – osiągnij swój cel! Ocena: 5/5 Ilość głosów: 1